Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Στον ανελέητο πόλεμο απαντώ



Aπίστευτο και όμως αληθινό.
Οι επιθέσεις που δέχομαι είναι ασταμάτητες και ανελέητες.

Άλλος στη θέση μου ίσως να τα’χε ήδη παρατήσει.
Εγώ δεν είμαι τέτοιας κοπής. Θα το παλέψω όπως μπορώ και με όποιο μέσο έχω στη διάθεσή μου.

Στην προκειμένη, ξαφνικά και ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ ΑΙΤΙΑ,  ξύπνησα μία πρωϊα (σήμερα συγκεκριμένα) και είδα ότι το...δημοκρατικό και φίλτατο Υoutube αποφάσισε να βάλει σήμανση «περιορισμού ηλικίας» (age restriction) σε ΟΛΑ τα βίντεο που έχω ανεβάσει ως τώρα στο κανάλι μου, το http://www.youtube.com/user/vasoula2908
παρά το γεγονός που δεν παραβιάζω καμία οδηγία της κοινότητας, ούτε ανεβάζω βίντεο πορνογραφικού ή φρικιαστικού περιεχομένου που θα τους έδινε το δικαίωμα να μου κάνουν τέτοια σήμανση.

Αυτή η σήμανση (για όσους δε γνωρίζουν) σημαίνει πως ΜΟΝΟΝ χρήστες που έχουν λογαριασμό στο Υoutube , μπορούν πλέον να βλέπουν τα βίντεο που αναρτώ…

…και άρα όσοι δεν έχουν λογαριασμό δεν έχουν πλέον πρόσβαση σε ΚΑΝΕΝΑ από τα βίντεό μου.

Πράγμα που σημαίνει ΑΜΕΣΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ της πληροφόρησης που πασχίζω να μεταδώσω, απ'ευθείας από το πεδίο στο Υoutube...

Ομως, το καλό το παληκάρι ξέρει κι άλλα μονοπάτια...
ενα απ'αυτά τα μονοπάτια είναι αυτό το μπλογκ, μέσα στο οποίο φιλοδοξώ να ανεβάσω όλα τα βίντεο πληροφόρησης που έχω κάνει απ'το 2007 (240 τον αριθμό). .
άλλο ένα είναι το κανάλι μου στο vimeo εδώ https://vimeo.com/user19069034 (στο οποίο δεν έχω αναρτήσεις ακόμα αλλά σύντομα θα έχω και εκει)
και ένα τρίτο, είναι η παρότρυνσή μου σε χρήστες με λογαριασμό στο Youtube, να ανεβάζουν όποια από τα βίντεό μου επιθυμούν, (και όλα αν θέλουν) για να διαδίδονται πέρα και έξω από τον καταραμένο αντιδημοκρατικό αυτό χώρο.



Σας ευχαριστώ όλους.

29 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην μπλογκόσφαιρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλόοο. Ο πόλεμος καλά κρατεί .Λιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ VASOULA,ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE.ΘA KOITAΞΩ MΠAΣ KAI MOY EXOYN KANEI KAI EMENA TETOIA ΕΞΥΠΝΑΔΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ ΣΤΟ BLOGGER ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΒΙΝΤΕΟ....ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ EMAIL Η ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ........http://greekfoxnews.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fox, πάρε ένα screenshot απο το video manager του καναλιού μου για να το νιώσεις καλύτερα το φρίκουλο που έπαθα πρωί πρωί.

      http://gyazo.com/266925d5fe3890c9deeb2870706d6f03


      μιλάμε για ό,τι πιο παράλογο, αδιανόητο και φασιστικό έχω ζήσει στο ΥΤ...
      Τέτοια στόχευση δε νομίζω να έχει ξαναπαίξει τουλάχιστον σε Ελληνα/Ελληνίδα youtuber...
      (σορυ το έσβησα και το ξανανεβάζω σαν απάντηση)
      Μόνη μου το κατάλαβα. Δεν είδα ακόμα το inbox μου

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως την δυναμικά και αληθινά ΚΑΙ από δω! ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ, Βίκυ, είπαμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ξανθο-μελαχροινή δίμετρή μου :)

      Διαγραφή
  8. Hallo!!!
    Ναμαστε και σε blog!!!
    ετσι!!!
    κλεφτοπόλεμος στο net.
    Σταθερά μαζί σου.
    ion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααχ μεγάλη η χαρη του ... Blogger is Google ...
    Εχω βρει πως το liveleak.com εχει μεγαλυτερη επισκεψιμότητα απ'ολα τα "εναλλακτικά" βίντεο σάιτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα... το τρελό; Πάω να κάνω λογ/σμό εκεί, μου λέει ότι υπάρχει vasoula2908, και το μέιλ μου επίσης, οπότε υποθέτω πως το είχα κάνει παλιά και δεν το θυμόμουν. Πάω και λέω "forgot my password", μου λέει ότι μου στέλνει οδηγίες στο μέιλ μου, αλλά σε 3 μέιλς που τσέκαρα, οδηγίες δεν πηρα.
      Τι να πω...

      Διαγραφή
  10. βικούλα καλορίζικο!!! :) τρέμουν την αφοβία μας, δεν έχουν απάντηση σε αυτήν.. (και με κάτι τέτοιες σπασμωδικές κινήσεις, μας ωθούν άθελά τους να γίνουμε αυτό που θα έπρεπε να είμαστε).. συνεχίζουμε δυνατά λοιπόν, έχουμε ήδη νικήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ φίλε μου. ΠΑΝΤΑ με ενδυναμώνεις, με εμπνέεις και με εμψυχώνεις.
      Είσαι αδερφός εν πνεύματι και όσο ζω θα είσαι.

      Διαγραφή
  11. Ρε, τα ορνεα! Δεν παιζονται, τα λαμογια του κερατα!

    Θα "πεταλουδισουμε" παρεα κι απο εδω, Βασουλα. Δεν μασαμε, ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μασάμε με τίποτα κούκλα. Το υλικό μου θα μπει όλο εδώ, για να'ναι πιο εξασφαλισμένο (αν υπάρχει εξασφαλισμένο υλικό στο νετ τέλος πάντων) και θα κυκλοφορεί ΕΛΕΥΘΕΡΑ στον κυβερνοχώρο ΚΑΙ για αυτούς που δεν έχουν λογαριασμό στο Υoutube. Η απίστευτη προσπάθεια φίμωσης που έκαναν στο κανάλι μου, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Με όλους εσάς υποστηρικτές της νέας μου προσπάθειας να αντιπαλέψουμε τη φαυλότητα και την κτηνωδία, δεν γίνεται παρά να έχουμε καλή αρχή ΚΑΙ καλή συνέχεια, αδερφέ μου:)

      Διαγραφή
  13. Μα που είναι το "You rock" όταν το χρειάζεσαι..; Καλή αρχή-συνέχεια Βικούλι....! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είναι και τα φιλάκια όταν τα χρειάζεσαι...
      (και για σένα και για τον Αλκίνοο και για όλους δηλαδή!)

      Την καλή αρχή την κάνουμε όλοι μαζί ματάκια.
      Σ'ευχαριστώ:)

      Διαγραφή
  14. Αυτό είναι !!!

    Μαχητές & Αγωνιστές,με πείσμα εντέλει
    Του...μάτριξ...τα καμώματα,τα κάμουμε...ΚΟΥΡΕΛΙ !!!

    Γεράαααα !!!

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλορίζικο. Να πιάσει τόπο και τούτη η προσπάθεια σου εύχομαι!
    Hlios :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mαρία=doctormarkon για να γνωριστούμε και εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλή αρχή και εδώ!
    τα διαμάντια δεν σταματάνε να λάμπουν ακόμα και αν κάποιοι θέλουν να τα σκεπάσουν με 100 κιλά σκόνη!
    φιλιά και πολύ πολύ αγάπη!
    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ!
    ARKADROSOYL

    ΑπάντησηΔιαγραφή